Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2013

wielkie testowanie z testujzCreativeMagazine

Witajcie. ;)
Dzisiaj witam Was w wyśmienitym humorze. Od kilku dni uśmiech z twarzy nie chce mi zejść za żadne skarby.
Sprawcą całego zamieszania jest http://testujzcreativemagazine.blogspot.com/ z którym nawiązałam współpracę.
Otwierając kopertę cieszyłam się jak głupia. Jak małe dziecko otwierające prezenty, które właśnie znalazło pod choinką. :D
Kiedy odkryłam zawartość paczuszki... 15 lakierów różnych marek i wszystkie w pięknych odcieniach!
Gdy tylko je ujrzałam w mojej głowie pojawiały się różnorakie pomysły na wykonanie pięknego mani, właśnie z ich udziałem.
Do tej pory nie mogę wyjść z zachwytu, że to właśnie ja będę mogła je testować.
Czekajcie na sporą dawkę zdjęć z lakierami, które jeszcze w buteleczkach prezentują się następująco:

A teraz wystąpią dla Was:
  1. OPI - havent the foggiest   
        2. OPI - dining al frisco
     3. ORLY - melodious utopia   
   4. Golden Rose - Jolly Jewels 110
5. Wibo Gel Like - 3 zielona fantazja    
           6. PAESE - 331
    7. wibo - plant life Nr 4    
   8. wibo - vintage garden Nr 5
   9. wibo gel like - 4 flirt      
  10. wibo gel like - 2 electric orange
  11. eveline mini max - Nr 761 
  12. wibo last & shine lacqer - Nr 3
        13. OPI - NL E74           
    14. OPI - NL E78
15. OPI - peace&love&opi




14 komentarzy:

  1. pozazdrościć! miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Gratulacje! Nie dziwię się że taka radość Cię ogarnęła! Mi ślina tu cieknie jak na to wszystko patrzę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę i czekam na efekty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki i jak dużo ;) Gratuluję współpracy i życzę wielu ciekawych pomysłów i świetnego wykonania z użyciem tych ślicznotek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie śliczne, gratuluję i zazdroszczę współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo ciekawych pozycji :D czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorki :D - świetna paczuszka :)
    gratuluję współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ojjj takie paczki to sama przyjemnośc :D

    OdpowiedzUsuń