Obserwatorzy

piątek, 6 września 2013

ciemno-różowa panterka na czarno-fioletowym tle.

Witajcie. ;)
Po raz kolejny i zapewne nie ostatni prezentuje motyw panterki, który zagościł na dwóch pięknych lakierach:
OPI - NL E74  You're Such A BudaPest
Bardzo delikatny, wyblakły fiolet. Posiada wąski pędzelek, którym ciężko jest pokryć paznokcia nie pozostawiając smug. Konieczne jest nałożenie dwóch warstw, aby ciekawie się prezentował. 
Szybko wysycha, nie ma problemów ze zmywaniem. 

wibo - vintage garden Nr 5
Czarny lakier zawierający drobinki brokatu. które są zauważalne w promieniach słońca.
Nie stanowi problemów z nakładaniem, nie smuży. Posiada szeroki pędzelek. Szybkoschnący.
Jednak zmywanie go nie należy do najprzyjemniejszych. Lakier brudzi paznokcie i palce oraz pozostawia błyszczące drobinki.
Zdobienie wykonałam jeszcze przed zmianą kształtu płytki paznokcia. ;)



18 komentarzy:

  1. powiedz proszę, gdzie dorwałaś ten lakier vintage garden?
    Jest cudny!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten lakier akurat dostałam do testów. ;)
      wydaje mi się, że można go dorwać w Rossmannie. Mam też bardzo podobny lakier: MNY 447. ;)

      Usuń
  2. ładne, delikatne zdobienie. Baaardzo mi się takie podobają :)
    i bardzo lubię motyw panterki! dawno jej u mnie nie było.. coś czuję, że wkrótce się pojawi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna panterka w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie już na takie zimniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten opi jest śliczny -mam go w szufladzie i dziwię się, że jeszcze nim nic nie zmalowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ,też chce takie ! Ogólnie bardzo ładne masz paznokcie , czym je traktujesz? Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się wkomponowała ta różowa panterka <3 bardzo udane mani :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, oryginalna panterka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne połączenie kolorystyczne, super efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń