Obserwatorzy

poniedziałek, 9 września 2013

kolorowa panterka po raz... kolejny.

Witajcie. ;)
Uwielbiam, ale to uwielbiam motyw panterki na paznokciach. Można ją szybko zmalować w dowolny sposób, poprzez różne kombinacje, a co najlepsze świetnie się prezentuje.
Kolory, które wybrałam to:
- niebieski softer crazy colours nr 26
- różowo-czerwony Virtual Fashion Mania 
Bardzo lubię, kiedy moje paznokcie zwracają na siebie uwagę, dlatego ostatnimi czasy stawiam na bardziej wyraziste kolory. :D
Zaopatrzyłam się również w pisak do zdobień, dlatego w najbliższym czasie możecie się spodziewać więcej zdobień z drobniejszymi wzorkami. 
Właśnie za pomocą tego cudaka zmalowałam cętki dzisiejszego mani. ;)
Barry M - Nail Art Pen


27 komentarzy:

  1. Gdyby nie to, że jeden paznokieć jest innej długości niż reszta byłoby super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, choć palec wskazujący prawej ręki psuje efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie! Takie żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że kolorowa panterka, to jeszcze cieniowane tło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne zabójcze zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta panterka :)

    i daję znać o tym, że ruszyły zapisy do projektu, jeśli spodoba Ci się tematyka to zapraszam do udziału :)
    http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com/2013/09/projekt-marzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. sama je zrobiłaś? są cudowne! jak ja bym chciała mieć takie piękne paznokcie;) jesteś mega zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wzorek! Musi bardzo przyciągać uwagę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczny kształt paznokci *.* a wzorek prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam cętki w Twoim wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega wyglądają, świetny pomysł i wykonanie, cudne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja uwielbiam panterkowy motyw! Podoba mi się ten w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kolorystyka a panterka prześliczna (raz brałam się za panterkowy wzór i wyszła z tego totalna klapa :P)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, jednak szkoda, że zdjęcia są takie malutkie ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. ;) wystarczy kliknąć na dane zdjęcie, a się powiększy. ;)

      Usuń
  15. jak super kolory bomba a panterka... mmm.... tylko patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń