Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

nudziakowo-holograficznie.

Witajcie. ;)
Ostatnimi czasy mam tyle wolnego czasu, a tak mało pomysłów na wykonanie ciekawego i efektownego mani. Nawet przeglądanie wzorkowych inspiracji nic mi nie daje. :P
Wygrzebałam z szufladki lakier:
Golden Rose sweet color - 05
oraz holograficzny, który użyłam do wykonania wzorków:
Eveline Holografic Shine - 401
Kompletnie nic nie przychodziło mi ciekawego do głowy, także malowałam tak, jak prowadziła ręka. :P
Mam nadzieje, że się chociaż trochę spodobają. ;)


26 komentarzy:

  1. kolor nudziaka mi siępodoba i wersja z serduszkiem bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podoba

    zapraszam do mnie - kosmetykimarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak serduszko fajniutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! i jaki piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są genialne!;) eleganckie i delikatne super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się na małym palcu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Idealne na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, jak zwykle z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie Ty piękne wzorki robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny nudziak :D
    i świetne wzorki :D
    ja też niestety ostatnio cierpię na nadmiar czasu i deficyt pomysłów :<

    OdpowiedzUsuń
  11. oryginalne, fajne połączenie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie :) jak widać z braku pomysłu też coś świetnego może wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. no moje wzorki sie przy Twoich chowają

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zdobienie, nudziak nie jest nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny mix, szczególnie ładne jest serduszko. podoba mi się ten holo

    OdpowiedzUsuń