Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

projekt tęcza - fioletowe serca. ;)

Witajcie. ;)
Na początku chciałabym przeprosić za to, że ostatnimi czy pojawiam się tu tak rzadko. Mam nadzieję, że już w przyszłym tygodniu będę zaglądać tu częściej. ;)
Kolejnym lakierem holograficznym, który chciałabym przedstawić jest:
Eveline Holografic Shine - 405
Piękny mieniący się w słońcu fiolet, który zwraca na siebie szczególną uwagę.
Nie stanowi żadnego problemu z nakładaniem, czy zmywaniem. Długo utrzymuje się na paznokciach.
Jednym wielkim minusem jest dostępność tych lakierów.
Dorwałam je w małej wiosce u dziadków (nie macie pojęcia jaka byłam ucieszona, gdy je znalazłam, bo zakupiłam sobie aż trzy sztuki)!
Cena ok 3zł/szt
Do mani użyłam również lakieru:
Essence colour&go - 87 passion for fashion
którym pomalowałam jeden paznokieć, oraz namalowałam nim serduszko. ;)
Całość jest spokojna, a co najważniejsze w tym tygodniu projektu - fioletowa. ;)

25 komentarzy:

  1. Ja mam problem z wykonaniem równego serduszka na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na ekranie wygląda jak granatowy, ale mimo wszystko podoba mi się okropnie! i śliczne równiutkie serduszka i ogólna idea ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wyszły pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne połączenie kolorów. Całość jest prosta, nie przeładowana ale zarazem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten lakier z Essence colour&go ma piękny kolor:) całość natomiast jest fajnie skomponowana i kolorystycznie dobrana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, te serduszka są powalające

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne połączenie kolorków! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na rozdanie próbek kremów do mnie wystarczy napisać komentarz pod postem i wysłać adres do wysyłki na email!

    www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten lakier holograficzny jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. choruję na te holosie z eveline a nigdzie ich nie moge dorwać :( śliczne mani!

    OdpowiedzUsuń
  12. delikatnie i bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. milusińskie te serduszka, a i zestawienie kolorów bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te serduszka są przesłodkie! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się to połączenie kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Kojarzą mi się z komiksem - to chyba przez te czarne kontury :)

    OdpowiedzUsuń