Obserwatorzy

wtorek, 17 września 2013

Projekt tęcza - tydzień niebieski.

Witajcie. ;)
Tydzień piąty tęczowego projektu...
Uwielbiam kolor niebieski, a w szczególności na paznokciach. Jako, że nie miałam konkretnego pomysłu jakie zdobienie mogłabym wykonać postawiłam na prostotę. Zmalowałam jakieś kwadraciki, wygibasy i takie tam...
Zauważyłam, że prace na projekty nie wychodzą mi tak fajnie jak te, które maluję tak od sobie. No, ale co zrobić. 
Znalazłam też starsze zdobienie, którego jeszcze tutaj nie pokazywałam, a również jest w kolorze niebieskim. 
Także po raz kolejny możecie zobaczyć moje dwie prace w jednej notce. ;)

OPI - Dining al Frisco
Lakier w kolorze niebieskim o niezwykłym wykończeniu. Posiada szeroki pędzelek, którym ładnie nałożymy lakier na płytkę. Nakładamy dwie warstwy, aby ładnie się prezentował nie prześwitując. 
Idealny na wakacje. Patrząc na paznokcie od razu myślę o wodzie. 
Nie smuży, łatwo się zmywa. Niestety po zmyciu paznokcie jak i skórki zostały lekko pofarbowane. 
Wzorki namalowałam białym lakierem do zdobień. ;)

Wzorek trochę nieudany, ale chciałam Wam pokazać jak prezentuje się lakier. ;)






23 komentarze:

  1. śliczne zdobienia :) szczególnie to pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie prace są świetne szczególnie zachwyciła mnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. T pierwsze zdobienie jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba zdobienia są piękne!
    Jednak bardziej podoba mi się to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są cudowne!;) bardzo mi się podobają, dobra robota;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pierwsze wzorki przypadły mi najbardziej do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie propozycje są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku, pierwsza propozycja rozwaliła mnie na kolana, druga też jest świetna, ale pierwsza według mnie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdobienie genialne :D choć nie przepadam za niebieskim :)
    drugie zresztą też, ale po pierwszym już tak nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie boskie pazurki :) dużo szczegółów więc dużo pracy musiało zająć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam niebieskości! Pierwsze zdobienie bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy wzorek ekstra, drugi też ciekawy, ale ten pierwszy muszę kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba wzory mi się podobają ;) Nie przejmuj się, też tak mam, że prace wykonywane w konkretnym celu mi nie wychodzą. To jakaś złośliwość losu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Również bardzo lubię kolor niebieski na paznokciach .

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wygląda to zdobienie! To nie prawda, że na projekty nie wychodzą Ci tak fajne, bo są genialne! Jak dla mnie szczególnie ładny wyszedł wzorek na wskazującym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, wszystkie wersje mi się podobają a środkowy niebieski skradł moje serce i mnie oczarował! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne manicury! Nie mogę się powstrzymać i dodaję do obserwowanych! Tematyka blogs bardzo mi odpowiada :) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne to pierwsze zdobienie, chociaż drugie też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń