Obserwatorzy

czwartek, 12 września 2013

tydzień czwarty - zielony.

Witajcie. ;)
Ufoludkowy mani w kolorze zielonym.
Antenki, które zakończone są okrągłymi oczkami.
Całość wygląda całkiem sympatycznie.
Jako bazy użyłam lakieru: Golden Rose Care&Strong- 22

Jakiś czas temu dostałam lakiery do testowania, a że nie miałam okazji przedstawić Wam tego zdobienia, zrobię to teraz. Akurat trwa czwarty tydzień projektu Tęcza, w którym dominuje kolor zielony.
Lakier, który dostałam jest właśnie w kolorze pięknej zieleni:

 Wibo Gel Like - 3 zielona fantazja
Zieleń, która pięknie się błyszczy po nałożeniu dwóch grubszych warstw. 
Kolor kojarzy się z wiosenną trawką. Posiada szeroki pędzelek, nie smuży, łatwo się nakłada jak i zmywa. 

Połączyłam go z lakierem:
OPI - havent the foggiest 
Srebrny metaliczny lakier, który kojarzy mi się z folią aluminiową. 
Lakier posiada szeroki pędzelek, lecz poprzez swój kolor jak i konsystencje pozostawia smugi. Na paznokciach możemy zauważyć każde pociągnięcie pędzelka.
Łatwy do usunięcia, szybko wysycha. Myślę, że lepiej nadaje się do wykonania zdobień niż pomalowania wszystkich paznokci jednakowo. 



25 komentarzy:

  1. oo ta druga opcja jest naprawdę świetna!:P ufoludki nie wiem czemu kojarzą mi się z pyszczkami lisków:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza propozycja jest fantastyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem bardziej za drugą opcją, super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodkie ufoludki :D
    ciwkawy pomysł :)
    ten mani z 'zaciekami' też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten drugi zielony lakier bardzo mi się podoba :)co do zdobień to obydwa bardzo pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zielone propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, świetne :P Też trzeba mieć głowę, aby to wymyślić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. stworki są przeurocze, dodaję do folderu z inspiracjami ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze moje skojarzenie nt. 1 mani: toż to czułki ślimaka xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie, bardzo ładny odcień zieleni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze motyw zielonych paznokci na kolejnym już blogu widać chyba teraz w modzie :D
    Ale masz fajne pomysły na urozmaicenie ;d super !


    zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny bloog :))


    Zapraszam również do siebie: www.ramartella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba zdobienia są naprawdę genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha ufoludki są świetne :D oba zdobienia bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu cudnie :) Uwielbiam zieleń

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba są superaśne, ale ufoludki to skradły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ufoludki wyszły genialnie :D

    OdpowiedzUsuń