Obserwatorzy

środa, 25 września 2013

tydzień szósty - granatowy.

Witajcie. ;)
Granatowe babeczki, to mani, który chciałabym Wam dzisiaj przedstawić.
Przypadkowo natknęłam się na kanał na YouTube, gdzie dziewczyna pięknie zdobiła swoje paznokcie, a dokładnie to malowała cudowne babeczki. >>TU<< 
Bardzo mi się one spodobały i zapragnęłam, je mieć i ja. :D
Na filmiku wszystko wydawało być się takie proste, ale niestety...
Przypuszczam, że na filmiku paznokcie były zdobione farbkami akrylowymi, a ja  użyłam wyłącznie lakierów.
Także bez przedłużania, oto moje wypociny:


31 komentarzy:

  1. Jakie cudowne! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, masz mój głos, zachwycam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blog <3 I like it :D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają :D
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziutko! urocze paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocze babeczki :D Z daleka wyglądają jak te zajebiszcze hiszpańskie/meksykańskie (?) czachy :D :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne babeczki! Tak na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodkie :D fajny pomysł !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jak pięknie:) szukam wpisu, że to naklejki a to Ty jesteś taka genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ te babeczki są słodziutkie - zjadłabym^^ Podziwiam za malowanie lakierami, ja zdecydowanie do takich zdobień używam farbek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te babeczki, oj lakierami to się biedna namęczyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zgłodniałam! Śliczne to zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle pięknie Ci to wyszło:) zdolniacha z Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie mogę :D słodziaki piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Babeczki <3 fajnie wpasowałaś je w granat, jak dotąd kojarzyły mi się tylko z pastelami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pierwszy rzut oka myślałam, że to takie mroczne, zębate babeczki, a jednak to takie słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śmieszne są :) oczywiście śmiesznie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń