Obserwatorzy

niedziela, 8 września 2013

tydzień trzeci - żółty!

Witajcie. ;)
Żółte zdobienie, które bierze udział w projekcie - Tęcza.
Za bardzo nie przepadam za żółtymi lakierami. W swojej kolekcji posiadam może z 2-3 takie lakiery.
Ten, który wykorzystałam w tym zdobieniu: Extra Long Lasting Ados - 624.
Naniosłam dwie warstwy. Lakier niestety ciężko nanieść, ponieważ jest dosyć rzadki i rozlewa się na boki przy nałożeniu większej ilości. Pędzelek standardowy - średniej wielkości.
Trochę smuży i przez to nieestetycznie wygląda, czas schnięcia przyzwoity.
Odcień jak dla mnie niezbyt przekonujący. Cena ok.5-6 zł
Buteleczka 9 ml
Zupełnie nie wiedziałam co mogę zmalować na tym kolorze. Postawiłam na taki szybki i prosty mix, który jednak nie spodobał mi się za bardzo. :P

Na ostatnią chwilę zmalowałam gradient w dwóch kolorach:
- żółty  Extra Long Lasting Ados - 624.
- różowy  H&M - pink macaroon
Całość pokryłam drobinkami: 
GR- sweet color 49


20 komentarzy:

  1. Najbardziej urzekło mnie piórko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny odcień żółtego oraz wzorki :) szczególnie słodki jest kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piórko i zegar są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gradientowa wersja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam świetny kształt paznokci ;p Sama zastanawiałam się nad takim, ale jednak szkoda mi kwadratów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. oba wzorki mi się podobają, ale chyba bardziej ten z czarnym motywem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne;) trzeba mieć talent żeby namalować, coś tak precyzyjnego tak pięknie i estetycznie:) brawo!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa fantastyczne wzorki :D
    Piękny jest ten zółty Adosik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oba zdobienia mi się bardzo podobają :) gradient jest taki delikatniusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mix jest fantastyczny, pomieszanie z poplątaniem i jest wesoło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor podstawowy jest śliczny :) A ten łapacz snów i piórko - mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyszło,szkoda,że ja tak nie potrafię:-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem który ładniejszy, oba są piękne :)

    OdpowiedzUsuń