Obserwatorzy

środa, 11 września 2013

Wibo Express Growth - 169

Witajcie. ;)
Lakier pochodzący z nowej kolekcji Wibo Express Growth - 169 w kolorze pięknego fioletu połączonego z niesamowitym migoczącym połyskiem malutkich drobinek.
Zachwyciłam się tym lakierem jak tylko zobaczyłam zapowiedź tej kolekcji. Od razu rzucił mi się w oczy i to właśnie go zapragnęłam mieć. Jak tylko zobaczyłam go w Rossmannie, to od razu wpadł do mojego koszyczka i już gości na moich pazurkach.
Jest po prostu niesamowity! Sama nie wiem jak to możliwe, ale za każdym razem wygląda inaczej.
Nałożyłam trzy cienkie warstwy,
posiada bardzo fajny, średniej grubości pędzelek, dzięki czemu nakładanie nie stanowi problemu,
czas schnięcia przeciętny.
Zauważyłam, że lakier nałożony na końcówki paznokci trochę różni się kolorem niż reszta (jest bardziej jaśniejszy i fioletowy)
Na każdym zdjęciu lakier wygląda inaczej, trochę śmiesznie, no ale co tam.
Dwa pazurki ozdobiłam również ćwiekami. ;)
Znalazłam jeszcze kilka ciekawych lakierów tej serii, może się na jakiś skuszę. ;)
Wibo Express Growth - 169



24 komentarze:

  1. piękne zdobienia:) ale jaki ten lakier jest cudny! nie mogę się napatrzeć na jego piękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  2. magiczny, taki nawet troche galaxy :) moze sie pokusze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda z tymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten lakier! chyba będę musiała się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor lakieru i pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier ładny,ale paznokcie ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. łooł, wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny desing bloga :) super wzorki na paznokciach
    wymiana obserwatorów? appiappi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, fascynujący kolor! ;) pięknie migocze

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wszystko razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ćwiekami wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt na paznokciach wspaniały!
    Dobrze sie prezentuje solo, a z ćwiekami to już w ogóle wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, na pewno go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolor. Świetnie prezentuje się z ćwiekami. Super wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmiczneee!! :) Super połączenie z ćwiekami ;)
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny lakier ;) z tymi ćwiekami wygląda idealnie! :D

    OdpowiedzUsuń