Obserwatorzy

środa, 9 października 2013

mieszanka wybuchowa cz. II

Witajcie. ;)
Już wcześniej mogliście podziwiać moją pierwszą mieszankę wybuchową. Z racji tego, że bardzo mi się taki motyw spodobał wykonałam tak jakby drugą część, w której główną rolę odgrywa:

 Golden Rose - Jolly Jewels 110
Istna bomba brokatowa. Zawiera maluteńkie ciemne drobinki przypominające mak oraz większe czerwone w kształcie plastrów miodu.
Lakier najlepiej jest zastosować na inny lakier, ponieważ sam nie najlepiej kryje. Nakładając dwie warstwy będzie zbyt chaotycznie, a efekt nie będzie zbytnio zadowalający.
Zmywanie nie należy do przyjemnych. Trochę się nacierpimy zanim całkowicie usuniemy go z płytki paznokcia.

 Z racji tego, że lakier posiada drobinki w kolorach: granatowym i czerwonym postawiłam to wykorzystać i w większości te kolory goszczą na paznokciach. ;)
Jako, że akurat trwa trzeci tydzień projektu Zwariowane Melodie, a w nim piosenka "Zamigotał świat..."
postanowiłam, że to właśnie zdobienie zaprezentuję w tym tygodniu. ;)

28 komentarzy:

  1. genialne! Ależ mi sie to podoba . . :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i estetycznie wykonany miks ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Historyjka na paznokciach :) pomysłowe !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super zdobienie, bardzo mi się podoba, taki pop-art, lubię ten kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie! podziwiam, wyszło genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mani! bardzo podobają mi się te lakiery od GR :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł:) i bardzo ładne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra to wygląda :D no i co za precyzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kompozycja i kolory bardzo ładnie współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł, prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie szaleństwo na paznokciach :D
    Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę takie pop-artowe! Super!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. JJ jest idealny do mani, którego motywem jest migotanie :]

    OdpowiedzUsuń