Obserwatorzy

niedziela, 6 października 2013

oprócz błękitnego nieba...

Witajcie. ;)
Drugi tydzień projektu zwariowane melodie, a w nim... oprócz błękitnego nieba.
Ostatnimi czasy zostałam zmuszona do ścięcia swoich pazurków. Długo rozpaczałam, ale co zrobić. :P
Nie mam także tyle czasu, by kombinować nad zmalowaniem wzorków, dlatego posty będą pojawiać się rzadziej niż dotychczas.
W tym tygodniu postawiłam na łatwiznę.Jednego pazurka upiększyłam paseczkami, a drugiego przykryłam warstwą brokatowego lakieru essence.
Całość prezentuje się skromnie, bez większego szału:



27 komentarzy:

  1. A mi się strasznie podoba, chyba będę musiała coś podobnego u siebie za jakiś czas wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skromnie, ale jak efektownie ;) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie efekt jest niesamowity! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, delikatny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki wyglądają bardzo fajnie ;)
    Lubie takie skromne zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie jest szał :D delikatne, skromne, ale bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne *.*
    Niby nic a efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszło, może zrobię sobie podobne tylko w kontrastowych kolorach, bo lubię jak we wzorkach kolory są kontrastujące:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jednakże bardzo ładnie kolorystycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skromnie ale bardzo urokliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Zmaluję sobie takie :))

    OdpowiedzUsuń