Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

paznokcie w kolorach tęczy - ostatni tydzień projektu.

Witajcie. ;)
Jak ten czas leci, mamma mia!
To już siódmy, a co za tym idzie ostatni tydzień projektu Tęcza.
Dużo kombinowałam nad kolorowym mani, ale w końcu postawiłam na każdy paznokieć w innym kolorze. Każdego z osobna ozdobiłam motywem panterki. ;)
Biorę udział w jeszcze jednym projekcie - zwariowane melodie, także nie będę narzekać na nudę związaną z malowaniem wzorków, których co prawda na blogu pojawia się coraz to mniej.
Niestety ostatnimi czasy moja prawa ręka nie wygląda zbyt korzystnie, co widać na poniższej fotografii.


24 komentarze:

  1. Super :P Bardzo optymistyczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo precyzyjnie je wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciemne cętki na jasnym wyglądają obłędnie w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysłowo!
    A co do paznokci -to i moje nie wyglądają rewelacyjnie -dwa się złamały a resztę obcięłam króciutko, więc nie mam za bardzo na czym malować :(

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej mnie urzekła zielona pantera na serdecznym i różowa na wskazującym drugiej dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna panterka ;)
    ja mam ogromny problem z jej namalowaniem ;|
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, tak kolorowo ;) Prawdziwa tęcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tą panterką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne to i tak za mało powiedziane ;)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. panterkowe skittles wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nie wpadłabym na takie zdobienie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń