Obserwatorzy

niedziela, 27 października 2013

wyniki rozdania!

Witajcie. ;)
Znalazłam (chwilkę), żeby zliczyć i sprawdzić wszystkie zgłoszenia, które wyraziły chęć wzięcia udziału w rozdaniu.
Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że będzie ich tak dużo. Bardzo z tego powodu jest mi miło i na pewno w przyszłości jeszcze jakieś rozdanie zorganizuję.
Tak żeby nie przedłużać, szczęśliwcem, do którego powędruje paczuszka z kosmetykami zostaje...
Serdecznie Ci gratuluję! Czekam na maila z adresem do wysyłki. ;)

31 komentarzy:

  1. Właśnie się zastanawiałam, kiedy będą wyniki :P
    Gratulacje dla Fabrycznej :) ma dziewczyna szczęście niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam znowu szczęście ;D
      Dziękuje bardzo :* Nie spodziewałam się ;)

      Usuń
    2. Nie wypieraj się :D My i tak wiemy swoje ;D masz szczęście niesamowite - gratuluje :*

      Usuń
  2. Gratuluję :)

    Zapraszam do mnie na candy :) http://konsumentka-anula.blogspot.com/2013/10/koszyk-rozmaitosci-czyli-sodko-kwasne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Ja jutro ogłaszam rozwiązanie swojego rozdania i mam nadzieję, że ktoś się ucieszy. Nie spodziewałam się takiego zainteresowania u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu:

    http://calaonawsieci.blogspot.com/2013/10/pierwsze-urodziny-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń