Obserwatorzy

niedziela, 10 listopada 2013

Firmoowki mam i ja! :D

Witajcie. ;)
Jakiś czas temu jak większość blogerek (z tego co udało mi się zaobserwować) dostałam miłego maila od Tiny, która zaproponowała mi współpracę z Firmoo.
Długo się nie zastanawiałam. Już od dłuższego czasu pragnęłam zamówić sobie okulary, ale zawsze rezygnowałam. Nastąpiła okazja, której nie mogłam przepuścić. ;)
Jako, że powinnam nosić okulary korekcyjne, ale nie znam dokładnej wady wzroku postanowiłam zamówić sobie zerówki. Ciężko było zdecydować się, który model wybrać, ale postawiłam na klasykę: 

#CP6077(Black,pattern)

Okulary przyszły do mnie w ekspresowym tempie! Już tydzień po złożeniu zamówienia mogłam włożyć okulary na nos. ;)
Na stronie internetowej możemy śledzić swoją przesyłkę, gdzie w danym czasie się znajduje.
Paczuszka przyszła do mnie bardzo dobrze zapakowana. Oprócz solidnie wykonanych okularów dostałam dwa futerały: miękki i twardy, chusteczkę do czyszczenia, śrubokręt oraz dwie zapasowe śrubeczki.
Pomimo tego, że są to tylko zerówki dumnie noszę je na nosku. ;)
Mam w planach zamówić kolejną parę i skorzystać z promocji, gdyż dla nowych klientów przy zakupie pierwszej pary płacimy wyłącznie za przesyłkę. O ile się nie mylę, koszt to ok. 60 zł.
Dlatego zapraszam każdą z Was do skorzystania z takiej promocji.
Firma posiada szeroki wybór oprawek, więc zapewne każdy coś dla siebie znajdzie.
Wśród okularów znajdziemy również przeciwsłoneczne. ;)

Jeżeli natomiast prowadzicie bloga i chcielibyście zawrzeć współpracę z firmą, zachęcam do napisania wiadomości, może akurat rozpatrzą pozytywnie Waszą prośbę. Oto link:

Tina zaproponowała mi również, że jeden z moich czytelników może cieszyć się tak jak ja, jedną parą darmowych okularów. Dlatego jeżeli któraś z Was chciałaby przygarnąć do siebie okulary - korekcyjne, zerówki czy nawet przeciwsłoneczne zapraszam do pozostawienia komentarza. Do tygodnia czasu, drogą losową wybiorę jednego szczęśliwca. ;)
Na koniec kilka zdjęć okularków. ;)





19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zamówiłam przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award - http://mojmalyswiat1.blogspot.com/2013/11/nominacja-do-liebster-award.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ich firmę :) A Tobie w okularach jest ładnie :)
    Zapraszam na rozdanie do mnie http://daquerre.blogspot.com/2013/11/rozdanie-swiateczne-u-daquerre.html Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zastanawiłam sę nad zakupem okularów ;p
    noszę soczewki ,ale okulary też by sie przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozważałam zamówienie tych oprawek :) Są niesamowicie twarzowe ;)

    OdpowiedzUsuń