Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

colorowo. ;)

Witajcie! ;)
24 grudnia można było skorzystać z promocji -40% na wszystkie lakiery ze strony: http://colorowo.pl/
Jako lakieromaniaczka byłoby grzechem nie skorzystania z takiej promocji! Pomimo tego, że lakiery z nowej kolekcji holograficznej rozeszły się jak świeże bułeczki zamówiłam dwa inne, mianowicie:
* 156 Q - Poskromienie złośnicy
* 452 Szara migotka 
Obecnie moje paznokcie są w opłakanym stanie, dlatego zamówiłam sobie dwie odżywki, dzięki którym mam nadzieję wzmocnić swoją płytkę paznokcia. 
* Odżywka do paznokci z keratyną
*  Ochrona + Utwardzenie 

Na pierwszy odstrzał poszedł lakier: 156 - Poskromienie złośnicy.
Jak tylko uda mi się zrobić zdjęcia w świetle dziennym pokażę jak prezentuje się na pazurkach. ;)

8 komentarzy:

  1. ta promocja była niesamowita :D też kupiłam dwa lakiery kolorowe i dwie odżywki, jednak wszystko inne ;D poskromienie złośnicy mam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam się skusić ale na razie odpuściłam ;)
    czekam na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się na tą promocję nie załapałam niestety, bo jak zobaczyłam wieczorem że jest promocja wszystkie lakiery na które polowałam już się rozeszły :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak się długo zastanawiałam co wybrać, że aż się promocja skończyła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moje kolorki ale ciekawa jestem jak będą się prezentować

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na promocji kupiłam dwa lakiery, ale mam smaka jeszcze na kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te kolorki. Zazdroszczę, bo pewnie bosko będą wyglądały na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń