Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

poskromienie złośnicy vs szara migotka.

Witajcie. ;)
Dzisiaj przedstawiam zapowiedziane ostatnio dwa lakiery CA, mianowicie:
* 156 Q - Poskromienie złośnicy
Lakier holograficzny w kolorze czerwonym. Pięknie się mieni w słońcu, zwraca na siebie uwagę.
Wystarczą dwie warstwy, aby ładnie się prezentował na paznokciach, szybkoschnący.
Okrągła buteleczka, pędzelek szeroki, dzięki czemu ładnie rozprowadzimy lakier na płytce. 

* 452 Szara migotka

Przepiękny szary holograficzny lakier! Został moim ulubieńcem i jak na razie jest to pierwszy lakier, który podbił moje serce w tym roku.
Można powiedzieć, że ma te same zalety co wyżej opisany lakier. ;)
Wad nie zauważyłam. 


Uwielbiam takie lakiery. Mam też swoich ulubieńców z Eveline, ale CA również mogę wszystkim serdecznie polecić. ;)


17 komentarzy:

  1. Lakiery Colour Alike robią na mnie ogromne wrażenie :) Szara Migotka w tym zestawieniu podoba mi się bardziej, ale oba są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary przepięknie prezentuje się na Twoich pazurkach !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szara migotka jest, jakby to powiedzieć, bardziej moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poskromienie złośnicy jest piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi mnie się też bardziej podoba :) Z Eveline jest podobny, mam 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne :) choruję na migotkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie ładniejszy Poskromienie złośnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Migotka jest zdecydowanie bardziej w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa kolorki są ciekawe, choć mimo wszytsko bardziej podoba mi się ten pierwszy kolorek.

    OdpowiedzUsuń